De 5-Star Rater is een klanttevredenheidsmeting van Mercedes-Benz. Hiermee stellen we onze klanten en prospects in de gelegenheid om ons te laten weten wat u van onze dienstverlening vindt. Dat kan voor een service verlening zijn of bijvoorbeeld voor een verkoopgesprek van een voertuig. Na ons contact sturen we u een uitnodiging om uw beoordeling op onze site achter te laten en die te waarderen met 1 tot 5 sterren. Natuurlijk streven wij na om u de maximale tevredenheid te bezorgen en nemen alle opmerkingen ter harte om die nog verder te verbeteren. (download hier de volledige 5-star disclaimer)
16/11/2023
4
Duidelijke afspraak, beloftes perfect nagekomen
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
15/11/2023
5
Vriendelijke personen en snelle service
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
15/11/2023
2
We wachten al maandenlang op een onderdeel voor onze xxx. Dit is nog steeds niet geleverd. Het ontbrak al bij de levering. Het gaat om het omhulsel van de achteruitrijcamera, in het kofferdeksel. Volgens de medewerker zou het onderdeel ook niet meer geleverd worden door Mercedes Benz. We rijden dus met een onvolledige xxx rond. Bovendien is, door het ontbreken van het omhulsel, de kans groter dat de camera bijvoorbeeld onder invloed van het weer defect raakt. Waarna Mercedes Benz, als veroorzaker van dit defect, ons allicht zal opzadelen met een factuur voor het herstellen van de camera. Volgende keer toch maar een ander merk kopen waar je wél krijgt waar je voor betaalt?
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
13/11/2023
5
excellent service, fiable et rapide manque l inscription de la révision en informatique pour le réseau Mercedes oubli , je pense merci
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
13/11/2023
1
xxx - storing motor - langsgeweest - conclusie : NO-filter moet vervangen worden - niet op stock dus bestellen. xxx - NO-filter nog niet aangekomen. xxx - moet naar keuring en lichtje storing brand nog - NO-filter nog niet binnen maar kom binnen we gaan het lichtje resetten. xxx - NO-filter nog niet aangekomen. xxx - groot onderhoud - nieuwe afspraak - Is de NO-filter er nog steeds niet ? Antwoord : welke filter ? we vinden hier niets van terug. Het gaat wel de stoffilter zijn ipv. de stikstoffilter. Een stikstoffilter hebben we in ieder geval niet liggen dus je gaat hiervoor moeten terugkomen. Niets van alle voorgaande is terug te vinden in het systeem. . 's Avonds de wagen gaan ophalen. O ja, het was toch de stikstoffilter die kapot was en we hadden toevallig nog één liggen...... Ondertussen verprutsen ze nog een sensor die dan ook nog mag betaald worden. Tot zover mijn ervaring met de xxx-onderhoudsservice .
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
10/11/2023
5
Vriendelijk onthaal.Afspraak wordt stipt nageleefd en uitgevoerd.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
27/10/2023
5
Vlotte en doelgericht ontvangst en afhandeling van de besproken punten
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
27/10/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
27/10/2023
4
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
15/10/2023
4
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/10/2023
4
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
11/10/2023
3
niet goed. er is onderhoud uitgevoerd op de versnellingsbak van mijn voertuig blijkt achteraf dat dat niet goed is gebeurt want er loopt olie uit, voertuig staat intussen terug bij jullie
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/10/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/10/2023
5
alles ok top service vriendelijke medewerker. alles vlot verlopen volgens afspraak
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/10/2023
5
Heel snel en goed geholpen geweest.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/9/2023
4
Onthaal is vriendelijk en proffesioneel
'Beste klant
Hartelijk dank voor deze mooie score.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
27/9/2023
5
Top, professioneel en vooral vriendelijk onthaal
Beste klant
Uw getuigenis doet ons plezier. Ons team zal blij zijn dit te vernemen, waarvoor dank.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
27/9/2023
1
Nieuwe wagen gekregen met een defect aan de radio waardoor ik maar 1 luidspreker had. Na een nutteloze afspraak waarbij ze enkel een update uitvoerden bleef het probleem zich logischerwijze stellen. Nieuwe afspraak gekregen met als conclusie een defecte fiche aan de radio. Er was geen nieuwe radio in stock dus 4 maand moeten wachten op een nieuwe. Nieuwe vertoont nu na 2 weken dezelfde problemen: 1 luidspreker valt opnieuw te pas en te onpas uit. Er zijn dus 2 mogelijkheden: - de radio's in kwestie van de vito komen defect uit productie: opnieuw een nieuwe radio installeren heeft dan geen enkele zin. Ik heb ook geen zin om opnieuw 4 maand te moeten wachten vooraleer er een nieuwe binnen is. - er werd na de eerste service afspraak niet goed uit te zoeken wat het probleem is, ook tijdens de 2de afspraak onvoldoende grondig gezocht naar de oorzaak. In dat geval ben ik al 2x onnodig tot in de garage moeten gaan, mijn wagen even kwijt geweest wegens onderhoud en moest ik 4 maand zonder reden op een nieuwe radio wachten Ik verwacht van Mercedes een veel betere service en een constructieve oplossing op heel korte termijn. Als de radio die geproduceerd wordt niet werkt zoals het hoort verwacht ik een andere radio met minstens dezelfde functionaliteiten. Zoniet zoek ik een bekwame garagist die het probleem wel kan vinden en oplossen en moet ik de factuur laten opmaken aan Mercedes xxx
Beste klant
Bedankt voor uw feedback. We nemen dit mee naar de toekomst.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
27/9/2023
2
Zonder dat ik gevraagd heb zijn mij, remmen vervangen en ik had een maand geleden naar de keuring geweest zonder problemen en het lampje brandde zelf nog niet
Beste klant
Dat kan natuurlijk de bedoeling niet zijn. Wij hebben onze verantwoordelijke ingelicht, die persoonlijk contact met u opneemt om dit op te lossen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/9/2023
3
De wagen is net binnen geweest, nu krijgt de bestuurder alarm ad blu . misschien toevallig, maar vervelend. Echter, ik heb deze morgen gebeld, en hij mag vandaag nog binnenrijden om dit na te zien. Snelle service dus.
'
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
23/9/2023
5
zeer accurate en vriendelijke service, zoals steeds!
Beste klant
Wat fijn dat u tevreden bent! Hartelijk dank voor de mooie score.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
23/9/2023
1
Niet tevreden, niet volgens de afspraken
Beste klant
Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het heel vervelend dat u een minder fijne ervaring had en hebben onze verantwoordelijke hierover ingelicht.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
23/9/2023
5
Top bediening en service , vriendelijk werknemers, een schitterende garage !!
Beste klant
Bedankt voor deze beoordeling.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
22/9/2023
5
Alles werd correct behandeld Alles liep zoals werd gezegd
Beste klant
Bedankt voor deze beoordeling.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
30/8/2023
5
Wij zijn zeer tevreden over de snelle en correcte service. Zowel de vriendelijke ontvangst als de aanpak van ons probleem, waren top
Beste klant
Bedankt voor deze topscore!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/8/2023
5
Beste klant
Wat fijn dat u tevreden bent over onze service! Hartelijk dank.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
17/8/2023
4
Vlotte afhandeling en een correcte verstandhouding en communicatie. Heel propere werkplaats ook.
Beste klant
Wat fijn dit te lezen! Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
16/8/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
16/8/2023
5
Bekwaam personeel en correcte afspraak.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/8/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
11/8/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
4/8/2023
5
heel vriendelijk onthaald en een goede service.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
3/8/2023
5
Fantastische Service door competente mensen. ZEER POSITIEVE ERVARING
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
2/8/2023
4
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
2/8/2023
4
Vriendelijke ontvangst, correctie uitvoering van de herstelling
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
31/7/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
29/7/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
19/7/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/7/2023
4
Goede service en volgens planning afgehandeld.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/7/2023
5
Vriendelijke ontvangst. Vlot bediend
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/7/2023
2
factuur alweer niet correct
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/7/2023
5
Vriendelijk aan het onthaal en goede service
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/7/2023
4
sedert overname door xxx is sfeer veranderd
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/7/2023
5
Kwam voor de terugroepactie airbag, Ze zaten in vertraging en hebben mij er ff tussendeur genomen, lekkere koffie.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/7/2023
4
Er zijn geen opmerkingen over xxx. Garage xxx afdeling xxx daarentegen, stel hier maar een vraag over! Zelfs score 1 (niet tevreden) is te overschat!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/7/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/7/2023
5
Alles was ok voorafgaand bij dealer in xxx (deutsland) geweest na oplichten van motorverkliklichtje er moest een upgrade van software gebeuren jammer dat ik daar niet vroeger van verwittigd werd door dealer.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/7/2023
5
Altijd vriendelijk en professioneel
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/7/2023
1
De slechtste ervaring in een garage ooit, meer bepaald de carrosserieafdeling xxx. Herstel van ongeval werd totaal onvakkundig uitgevoerd. Verschillende lakfouten, auto binnen zeer vuil afgeleverd, ontbrekende stukken (zelfs nog een stuk in auto achtergelaten), putten en bulten op een nieuwe motorkap, koplamp niet recht geplaatst, ... . Dit was dan de eerste keer. Tweede keer auto gebracht om alle punten recht te zetten. Nu nog niet in orde. Wil geen stap meer binnen zetten in xxx en ben naar xxx gereden (waar alles meestal in orde is). Dit omdat de stukken die de vorige keer vergeten waren nu slecht bevestigd waren en los hingen. In xxx merkte ik ook een fout op die xxx als fout weigerde. xxx gaf me volledig gelijk en stelde nog andere fouten vast. Op motorkap heb ik nu nog een grote ronde matte verfplek gezien (in zonlicht). Ik wacht nu nog steeds op een deftig herstel en betaal de factuur niet tot alles geregeld is en ik een grote tussenkomst ontvang voor alle ongemakken, x aantal keer naar garage rijden en het steeds niet beschikbaar van mijn voertuig. Bovendien wil ik een volledig check-up van alle zaken die ik niet kan zien want als er zoveel zichtbare zaken zijn, wat dan met de niet zichtbare?
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
12/7/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
8/7/2023
5
Vriendelijke ontvangst. En vlug geholpen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
7/7/2023
5
Perfect!! Behulpzaam en vriendelijk.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
7/7/2023
5
heel goed, volgens afspraak
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
7/7/2023
5
In alle opzichten heel tevreden
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
7/7/2023
1
Slecht, het onderhoud wordt niet correct uitgevoerd.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
29/6/2023
5
Vriendelijk onthaal. Gedetailleerde uitleg over de uit te voeren werken.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/6/2023
5
Vriendelijk team, goeie service!
Beste klant
Wat fijn! Hartelijk dank voor deze 5 sterren!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/6/2023
4
'
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/6/2023
4
Voor mij correcte service en vriendelijke bediening
Beste klant
Dat is fijn om te vernemen, bedankt voor deze beoordeling!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
28/6/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
27/6/2023
1
Couchemardesque. L'écoute duclient est absente. Dans mon on a fait des services non demandés tout en oubliant de faire ceux qui peuvent causer des dommages irreversibles .au véhicule. Les factures sont salées ce qui pousseront certainement un bon nombre de clients à aller voir ailleurs.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/6/2023
5
vlotte afhandeling volgens afspraak
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
26/6/2023
5
We waren zeer tevreden,auto is volledig en goed hersteld.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
25/6/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
24/6/2023
5
Beste, De herstelling is uitgevoerd door xxx en heel vlotte herstelling zeker tevreden.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
23/6/2023
3
Alles verliep goed, goed personeel enz. De prijs vond ik nogal prijzig, boven de xxx€ voor onderhoud en boite olie, zonder lucht en pollenfilter, en xxx€ diversen dit is veel voor kleine prullen waar ik onder versta tape schroefje enz...
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
23/6/2023
3
voorlopig geen goeie herinneringen wel alles opgelost na vele toegevingen
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
20/6/2023
5
behulpzaam en gekwalificeerde medewerkers die weten met wat ze bezig zijn
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
16/6/2023
1
Zeker niet tevreden, we hadden een afspraak voor onderhoud van de wagen, volgens afspraak werd de wagen afgezet en de sleutels in de brievenbus, toen ik belde in de namiddag of de wagen klaar was wisten ze van niets, ze hebben dan waarschijnlijk vlug het onderhoud gedaan
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
15/6/2023
5
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
14/6/2023
5
Zeer goede inplanning, duidelijke uitwisseling van informatie en service volgens de richtlijnen uitgevoerd.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
14/6/2023
3
Goed ontvangen en goeie afspraak kunnen maken. Na herstel mijn auto wel vuil terug gekregen. We deden ook het onderhoud van ons bestelwagen, daar lagen nog stukken in die niet werden aangebracht en een schroevendraaier. Dit deden we dan zelf ondertussen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
11/6/2023
2
Het probleem blijft aanhouden
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
11/6/2023
2
the invoice appeared twice the charge for the parts. It's annoying having to go claim. I had to ask for a quote from other Mercedes dealers and I discovered that in xxx you charge a lot for the same work. The person in charge apologized for his mistake but I was not satisfied at all. I left with the same feeling of feeling cheated with charges for jobs that I did not request. It was my first time but I will never go back
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
11/6/2023
5
Na vele problemen met sensors, telkenmale opgelost en nu lijken problemen achter de rug. Tevens zeer tevreden dat dit telkens onder garantie werd hersteld door Mercedes.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/6/2023
5
Beste klant
Fijn dat alles vlot verlopen is. Bedankt voor uw beoordeling.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/6/2023
1
Principieel ging ik deze laatste factuur niet betalen maar heb het toch maar gedaan.. Reden van slechts 1 ster is dat er geen extra's dient te gebeuren als ik mijn wagen breng. Er diende een nieuwe airbag geplaatst te worden door Mercedes en niets anders! Ik vind dit ongehoord dat dit gebeurt zonder mij op de hoogte te brengen.
Beste klant
Dit kan inderdaad de bedoeling niet zijn. Wij hebben onze verantwoordelijke op de hoogte gebracht, die persoonlijk contact met u zal opnemen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/6/2023
5
Alles verliep vlotjes en volgens afspraak.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
9/6/2023
2
Had een probleem met het loskoppelen vd handrem als de xxx klasse 2 dagen stilstond. Blijkbaar waren de schijfremmen ook volledig versleten maar ze hebben mij niets gemeld. In xxx ( bij xxx ) hebben ze dit door toedoen v mijn zoon vastgesteld en hebben ze het nodige gedaan bij hoogdringendheid. Zelfs 1 remklauw van vooras moest vervangen worden en 2 remschijven. Spijtig dat de herstelling moest gebeuren in xxx ipv in xxx waar ik zowel ga voor mijn xxx klasse break als voor mijn xxx klasse. Ik wil niemand hiervoor aanwijzen maar had men in xxx deze slijtage bemerkt en mij het probleem aangewezen dan had mijn zoon niet bij xxx in xxx de herstelling laten gebeuren. Ik blijf evenwel verder klant zonder verwijt naar xxx toe.
Beste klant
Wat een vervelende situatie. Wij hebben dit alvast gemeld aan onze verantwoordelijke, die contact met u zal opnemen.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/6/2023
5
De service bij vestiging in xxx is zoals gewoonlijk perfect!
Beste klant
Hartelijk dank! Ons team zal blij zijn dit te vernemen!
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/6/2023
5
Heel vriendelijk en correct .
Beste klant
Dankjewel voor deze fijne beoordeling.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens
6/6/2023
3
Betse, Goed onthaal maar hersteltijd was dubbel zo lang als afgesproken. Van woensdag tot vrijdagavond was afgesproken maar uiteindelijk was het van woensdag tot de week erop de woensdag. Ondertussen moesten wel de vrijdagavond de vervangwagen inleveren.
Beste klant
Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben dit gemeld aan onze verantwoordelijke, die hiervoor contact met u opneemt.
Vereenooghe
Customer Service
Bedrijfswagens